Βιώσιμη ανάπτυξη
 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η διοίκηση και το προσωπικό του Grand Blue Hotel αναγνωρίζει ότι ένα εύρωστο σύστημα διαχείρισης ποιότητας παρέχει οφέλη σε όλους. Η ποιότητα των υπηρεσιών αποτελεί βασικό εργαλείο για την ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών με βάση τα πλέον υψηλά πρότυπα.

Ανατροφοδότηση πελατών
Μια σειρά από μέτρα μας εξασφαλίζει την παροχή ποιοτικής υπηρεσίας έτσι ώστε η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών μας να είναι δεδομένη:
 
  • Από την γενική διοίκηση έχουν οριστεί πρότυπα και μέθοδοι μέτρησης για την ικανοποίηση των επισκεπτών. Ο Διευθυντής είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή του συστήματος ποιότητας του ξενοδοχείου και καθιερώνει τη βιώσιμη φιλοσοφία ανάπτυξης με σκοπό την συνεχή βελτίωση.
  • Οι εργαζόμενοι σε όλα τα επίπεδα εφαρμόζουν αυτές τις αρχές στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Όλα τα μέλη του προσωπικού έχουν ως πρωταρχικό στόχο την ικανοποίηση των πελατών. Για την επίτευξη του χρησιμοποιούν ως εργαλεία τα σχόλια των φιλοξενούμενων μας, τις εβδομαδιαίες επιθεωρήσεις και την τήρηση των κανονισμών για την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία.
  • Προσπαθούμε να προσδιορίσουμε και να κατανοήσουμε τις προσδοκίες των επισκεπτών μας, με καταγραφή της γνώμης τους και εφαρμογή αλλαγών με στόχο την ενίσχυση του αισθήματος ικανοποίησης. Η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας παρακολουθείται αδιαλείπτως, όπως αυτή αποτυπώνεται μέσα από τα ερωτηματολόγια που συμπληρώνουν οι πελάτες online (exclusivi), από την πληροφόρηση που μας παρέχουν οι Tour Operators και μέσα από τα σχόλια και τις κριτικές που δημοσιεύονται.
  • Συνεχής βελτίωση των δεξιοτήτων του προσωπικού και παροχή κινήτρων μέσω της τακτικής εκπαίδευσης στον τομέα της ποιότητας, της υγιεινής και της ασφάλειας των τροφίμων.
  • Ενσωμάτωση των πολιτικών κοινωνικής και εταιρικής ευθύνης σε όλες τις πρακτικές της επιχείρησης.
  • Εξασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων που προμηθευόμαστε. Κατοχή πιστοποιήσεων ISO και HACCP.
 
Ανατροφοδότηση Προσωπικού
Μεριμνά μας είναι να εξασφαλίσουμε ένα σωστό εργασιακό περιβάλλον για το προσωπικό μας που να πληροί όλες τις προϋποθέσεις μιας υγιεινής και σωστής απασχόλησης. Παρακολουθούμε τις αξιολογήσεις και τα σχόλια του εργατικού δυναμικού μας με στόχο να γινόμαστε καλύτεροι:
  • Στον χώρο που το προσωπικό κάνει διάλλειμα και παρέχονται τα γεύματα, έχει τοποθετηθεί ένα κλειδωμένο κουτί προτάσεων που ενθαρρύνει όλους τους εργαζόμενους να εκφράσουν την άποψή τους για τον τρόπο λειτουργείας του ξενοδοχείου. Στο ίδιο κουτί μπορούν να εκφράσουν, ακόμα και ανώνυμα, κάποιο πρόβλημά τους η παράπονό τους προς την διοίκηση.
  • Ο Γενικός Διευθυντής συλλέγει το περιεχόμενο του εν λόγω κουτιού κάθε Παρασκευή και, αν είναι αναγκαίο, συνεργάζεται με τους αρμόδιους κάθε τμήματος για τις αναγκαίες αλλαγές.
  • Έχουμε καθιερώσει μηνιαίες συναντήσεις όλων των τμημάτων με σκοπό την επικοινωνία των αλλαγών και βελτιώσεων που συμβαίνουν στον εργασιακό μας χώρο.
 
Παπαθωμά Χριστίνα
      Διευθύντρια
 
© 2024 Grand Blue Beach Hotel. All rights reserved.